close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הובלת דירה הוא תהליך לא פשוט מה צריך לדעת?

מערכת שורשח אב, תשעט09/08/2019

איך ניתן להוביל דירה בצורה נוחה יותר ורוגעה יותר? מתי ועם מי?

תגיות:
בעולם המודרני כולם עוברים דירה לפחות פעם עד פעמיים במהלך חייהם. היום גם הדירות הקטנות שנראה שהן מרוהטות מכילות יותר תכולה מבעבר, ולכן גם קשות להובלה.

בעבר היינו זקוקים לפחות רכוש וכמות התכולה הייתה מצומצמת יותר אך המצב כיום הוא שונה ואנו זקוקים ליותר ויותר חפצים, החל מכלי מטבח וכלה בבגדים ונעליים.

יש להאשים את בזה את העלייה ברמת החיים שהיא זו שמאפשרת לכולנו לרכוש חפצים שונים ומגוונים , שחלקם גם עם ערך סנטימנטלי כמו מתנה לבית מההורים ואו ממשפחה וכו'. לכן אנו לא שמחים במיוחד לוותר עליהם בשביל הובלה מצומצמת .

איתנו
בחסרת סטארט מובינג תוכלו לבצע הובלות דירה בשקט (לחצו על הקישור)

הובלות דירה זה ממש מקצוע או רק צריך מוביל?
הובלת דירה היא העברת חיים שלמים של משפחה לדורותיהם אמרנו שחלק מהתכולה בעלת ערך סנטימנטלי שחורג בהרבה מהערך האמתי שלהם בכל יוצא שהדבר החשוב ביותר בהעברת כל אותם הדברים השבירים והיקרים ללב המשפחה זה אריזה בציוד מתאים.
כיום אין חברת הובלות שלא מציעה שירותי אריזה אחסון ואפילו שירותי מנוף לאילו שצריכים אך אנשים שרוצים להעביר את הדירה שלהם במהירות ללא עכבות משתמשים בשירות זה אפילו שהוא יקר יותר מהובלות דירה בלבד.
אריזה של דירה לא רק שומרת על תקינותם של החפצים בזמן האריזה יתרה מכך אלא גם מקצרת את זמני ההובלה והאריזה עבור בעלי הבית.

למה לשים לב שמובילים דירה ?
חשוב מאוד לשים לב גם לחפצים הגדולים במיוחד ולבדוק האם יש אפשרות להוביל אותם מהדירה הישנה ולפרוק לדירה החדשה ללא חשש שיפגעו לדוגמה : שידה ענקית , פסנתר.
האם החפצים הללו נכנסים למעלית ועוברים בגרם המדרגות, לעיתים הפתרון היחיד הוא הובלת דירה עם מנוף, כדי שיכניס ויוציא את החפצים הללו דרך החלון במהירות וללא חשש שישרטו .
לכן אם אתם יודעים שתזדקקו לשירות הזה, כדאי לבדוק עם חברת הובלות שהשירות הנ"ל נמצא ברשותה ..
תמיד יצוצו כל מיני קשיים שלא יכולתם לצפות אותם קודם זה קורה בכל הובלה גם המוביל הכי טוב בעולם לא יכול לצפות זאת עד יום ההובלה בפועל.
ייתכן שתצטרכו יותר ממשאית קטנה, ייתכן שתזדקקו לעוד מובילים ביום ההובלה, ועוד שלל בעיות בלתי צפויות.
לאור האמור לעיל, תמיד כדאי לפנות לחברה גדולה ומנוסה, המכירה את הבעיות הנ"ל ובעלת ידע וניסון לתת פתרונות לכמה שיותר מקרי הובלה לא מתוכננים.

מתי לעבור דירה?
פרט לכך, הובלות דירה בשעות שהן לא שעות שגרתיות תקצר את זמני הנסיעה כי אין פקקים ותחבורה דלה ותחסכו את העצבים שבוויכוחים עם נהגים עצבניים שיוצאים לעבודה או חוזרים הביתה.
תזכרו שמשאית הובלת הדירה יכולה בהחלט להפריע ולחסום חלק מהדרך, חלק מהוויכוחים יהיו בלתי נמנעים

פירוק והרכבה של רהיטים זו אומנות או סתם?
חלק בלתי נפרד מהעברת דירה תבדקו האם חברת ההובלה שלכם מספקת את השירות ומי הם אנשי המקצוע שעושים זאת לפרק זה עניין אחד, השאלה היא האם הם יכולים גם להרכיב הכול בחזרה, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם על הרצפה בלילה הראשון שלכם בבית החדש.

שמחנו שהצלחנו לעזור סטארט מובינג הובלות דירה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה